Nergens beter dan thuis


Gisterennamiddag, na bijna 3 weken, zijn Kleine Kadee en ik weer naar huis gekomen.
Wat deed dat deugd!
Want hoe goed we ook verzorgd werden in ons buitenverblijf in Jette, ik was toch blij toen Kadeeke zijne C4 kreeg daar 🙂
We zullen ze missen, al die lieve zorgende handen en de fijne babbels, maar thuis is toch beter!

Nu begint het écht: zelf afwegen, zelf mengen, zelf kokkerellen…
Gisterenavond maakte ik nog panna cotta voor Kadeeke zijn “ontbijt”, vanmiddag wordt het een omelet met spek (of was het nu spek-met-omelet) en… owja: ketchup.
Het zal een leerproces worden, daar twijfel ik niet aan.
Maar Kadeeke zijn EEG van afgelopen dinsdag was wéér beter dan dat van de vorige keer, en daar doen we het toch voor?

Morgen komen de mensen van Mieketo. Daar kijk ik heel erg naar uit.
Ervaringen, informatie uit de eerste hand…
Ik hou jullie op de hoogte. Al vermoed ik dat dat voor na het weekend zal zijn.
Net als al die mails die nog beantwoord moeten worden (in het ziekenhuis kon ik vanaf mijn outlook geen mails versturen).

Nu ga ik gewoon even genieten van thuis-zijn.
Volgende week vliegen we er weer in!
Prettig weekend allemaal!

3 gedachtes over “Nergens beter dan thuis

  1. hey Eva
    zoals gezegd blijf ik het verhaal van kleine kadee volgen
    blij je ontmoet te hebben
    dikke knufel voor u kapoen van mijn klein matske

Geef een reactie

