Beroering/Ontroering


Hoe groot mijn twijfel gisteren ook mocht zijn (publiceren of niet?), ik ben blij dat ik toch mijn gevoel gevolgd heb en op de knop “publiceren” klikte.

Zoveel lieve en warme reacties via blog, mail, facebook, …
Grote Kadee en ik zagen alles met stijgende verbazing toekomen.
Het stukje heeft precies wel voor wat beroering gezorgd, als ik mijn blogstatistieken bekijk zie ik een ver-vijf-voudiging (5!!!) van mijn normale lezersaantal op een dag.
En dan prijs ik me gelukkig met zo’n lieve mensen in onze omgeving, dichtbij of veraf.

Het maakt de pijn minder scherp.
Het maakt mij dankbaar, voor jullie 😉
Het maakt dat ik Kleine Kadee nog (nóg) een extra knuffel geef 😀

Een gedachte over “Beroering/Ontroering

  1. Geef hem er ook nog een van mij…… En jezelf erbij, voor je kwetsbaarheid die je toonde. Dat is de ware kracht, als je dan kan……

Geef een reactie

