Agenda


Jarenlang heb ik geen agenda gebruikt voor mijn privé-leven.
Agenda’s? Dat was iets voor op school en later voor op het werk.

En toen werd ik zwanger en kreeg ik zwangerschapsdementie…
Naïef als ik was dacht ik toen nog dat dat weer overging! Hà! 😀

Toen onze ziekenhuisverblijven begonnen, werd de nood aan een agenda alleen maar groter… tot op het punt dat ik nu, vandaag, gewoon niet meer zonder kàn.
Niet dat wij er zo’n extreem drukke sociale agenda op nahouden, maar u kent het wel: vrije dag op school, afspraak bij de tandarts, de afspraken van Kleine Kadee in het ziekenhuis, mijn afspraken bij de reumatoloog en de kinesist, afspraken met vrienden, afspraken ivm de bouw van ons huis (owjaa, dat wordt volop gebouwd, maar een andere keer misschien meer daarover) enz.

Voor de komende tijd staat mijn agenda weer lekker volgepland:
volgende week wordt Kadeeke opgenomen in Jette voor de plaatsing van een maagsonde.
9 september gaan we opnieuw richting Jette want op 10 september worden zijn heupen geopereerd. Daarna beginnen we (hij) met een lange revalidatie.
U vindt hier ongetwijfeld een verslag, wees gerust 😉
Tussendoor passeer ik nog eens bij de reumatoloog, laat ik eerst natuurlijk wat onderzoeken doen, en leggen we “om het makkelijk te houden” in de maand september (oktober?) ook nog eens de elektriciteit in ons huis.
Kwestie van het hier niet saai te laten worden 😉

5 gedachtes over “Agenda

  1. Ik blijf ook zweren bij een goede schrijfagenda, zowel op het werk als voor privé,……dat werkt prima vind ik,…ik kan dat allemaal niet uit mijn hoofd blijven onthouden, allerlei doktersafspraken/psycholoog/bank/tandarts/school/voetbal en ga zo maar door,….sterkte voor kleine kadee en de maagsonde,……en de heupen,……..voel met hem (lees JULLIE) mee!!!!

Geef een reactie

