Ta-ta-ra-tàààà!


Zal ik eens iets vertellen?
Zal ik eens iets leuks vertellen?
Zal ik eens iets heel leuks vertellen?

Mijn Feestboekvriendjes weten het natuurlijk al, maar bij deze wijd ik er ook een blogstukje aan:
Kleine Kadee mag woensdag naar huis!!!
Na ons toch wel lange ziekenhuisverblijf zijn Grote Kadee en ik ontzettend blij dat hij gewoon mee naar huis mag.
Hij herstelt goed, heeft niet meer echt pijn, is supercontent in zijn rolstoel…

Tijd om gewoon thuis te zijn 😀

En dan fluistert er een heks in mijn hoofd (ik heb een bloedhekel aan Halloween, dat las u hier al, maar deze keer paste die heks in de context 😉 ): zou het echt de laatste ziekenhuisopname zijn voor dit jaar?
Want in april en mei brachten we er al heel wat tijd door, in augustus ook en sinds september zitten we weer op Planeet Ziekenhuis…
Ik heb er eventjes genoeg van.

Op naar een ziekenhuis-vrij-eindejaar!

7 gedachtes over “Ta-ta-ra-tàààà!

  1. Oh dit nieuws is FANTASTISCH,…….nochtans heb ik hele leuke herinnering met kerst in het ziekenhuis, heel onze familie verhuisden alles om daar een fijne kerst door te brengen of nieuwjaar,………geniet om weer in jullie vertrouwde omgeving te zijn,…….ben echt blij voor jullie,..

Geef een reactie

