Secret Santa 2013 deel 2


Schromelijk laat, maar u had nog een stukje tegoed over de afwikkeling van Secret Santa 2013.
Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen? 😉
Het hele Secret Santa-gebeuren is hier een beetje naar de achtergrond verschoven, door de ziekenhuisperikelen die tot eind december geduurd hebben.
Ik heb mijn voornemens dus niet waar gemaakt en ik heb voor mijn “slachtoffer” niet zelf iets gemaakt. Ik zag het niet, ik vond het niet en ik wist ook niet of zij iemand was die hield van knutselspullen…
Ik ben dus gaan shoppen en kocht kaarsjes, badkaviaar (iets zoals badzout, maar geef toe: kaviaar klinkt net dat tikkeltje luxueuzer, toch?), een gezichtsmasker en een lipgloss.
Oh ja, en ook nog een paar oorbellen, kwestie van toch IETS zelfgemaakts erbij te steken.
Dat stopte ik allemaal in een mooie doos en hopla, op de post…
En een tijd later zag ik in haar blogbericht dat ze blij was met mijn wellnesspakketje. Oef! 😀

Zelf kreeg ik een heel mooi pak toegestuurd waar in grote letters op stond: DON’T OPEN UNTIL CHRISTMAS. (tja, dat schreeuwt dan natuurlijk “Eva, maak mij open”)
Maar hey, ik ging mij niet laten kennen en ik ging braaf wachten…
En toen was er de longontsteking van Kleine Kadee.
De zesde ziekenhuisopname van 2013.
En ik had het gehad.
Ik had een oppepper nodig, instant feelgood, en dus… sneuvelde het inpakpapier rond de doos en liet ik me helemaal gaan in het uitpakken van allerlei leuks 😀
Trouwens: mijn gulle gever dit jaar was mijn slachtoffer van vorig jaar. Straf he? 🙂
De pakjes bleven maar komen: een zelfgemaakte stempel, washi tape, een koekjesstempel, een kerstbal, een zakdoekenzakje, een zelfgemaakte kaars, zelfgemaakte labels, een matchbox-met-verhaal, … het bleef maar komen.
Deugd dat dat deed… 🙂
Ik maakte foto’s met mijn smartphone voor ik naar het ziekenhuis reed, maar die kwaliteit is maar zo-zo.
Toen ik in het weekend foto’s wilde maken met ons fototoestel sloeg Murphy nog eens toe (ik zweer het: diene Murphy moet hier dit jaar niet meer binnenkomen. NIET zeg ik u!): Grote Kadee was namelijk zaterdag gaan werken in ons huis en… tja… hoe zal ik het zeggen?
Verbind in uw hoofd zelf maar de woorden (of bijhorende beelden) werf – ladder – vallen – fototoestel – Grote Kadee – kapot – kosten.
Kleine tip: hoewel ik soms al grappend zeg dat er kosten zijn aan Grote Kadee, was het niet hij die kapot was of waar deze keer kosten aan waren… *zucht*

U snapt dat ik geen nieuwe, betere foto’s heb kunnen maken… 😦
Gelukkig deed Karen dat zelf wel en kan u mijn superformidastische cadeautjes toch zien en wel op haar blog: http://karenvandelaer.blogspot.be/2013/12/secret-santa-2013-end.html

I love it when a plan comes together 😀 (al is het dan puur toeval)

7 gedachtes over “Secret Santa 2013 deel 2

    1. ik ben voornamelijk in de Hema gaan shoppen.
      Hetgeen ik van Karen kreeg was voor het grootste deel zelfgemaakt.
      Ik was superblij en Evita blijkbaar ook 🙂

  1. Secret santa lijkt me heel leuk! Maar ik ben een kieken om dingen te onthouden, en ben bang dat ik het pakje hier na nieuwjaar nog zou staan. En dan ook nog eens foto’s nemen nadien, en op die blog krijgen, dat is een beetje teveel gevraagd. Maar je kreeg en stuurde wel leuke dingen!

  2. Leuk eh! Ik kreeg helaas geen enkele reactie over de al of niet ontvangst van mijn cadeautje… Ik mailde haar vorige week nog eens met de expliciete vraag, maar geen antwoord. Niet zo leuk na al dat werk dat ik erin gestoken heb! Was beter ook gewoon naar de winkel gerend!

Geef een reactie

