Nachtraaf #2


U las al dat mijn zoon een nachtraaf is.
Hoe langer hoe meer.

De combinatie met gaan werken overdag (Grote Kadee) en zwanger zijn (euh… ikke, Grote Kadee zou in dit geval een spectaculaire wetenschappelijke sprong zijn veronderstel ik) begint te wegen.
Dit weekend belandde ik weer op de zetel (Flavie begint haar plaatsje nu echt wel op te eisen in bed) en Kleine Kadee lag bij Grote Kadee in bed.
Veel hebben we echter niet geslapen.
Gisteren toch maar een sms gestuurd naar de neuroloog en vandaag konden we tussendoor even langsgaan voor een gesprek.

Een goed gesprek.

De planning:
donderdagnamiddag gaan Kleine Kadee en ik binnen in ons Buitenverblijf voor een nachtEEG en een slaaponderzoek (van Kleine Kadee, niet van mij 😉 ).
Afhankelijk van de resultaten wordt de melatonine terug opgestart (hij nam dit vroeger al eens, het is een lichaamseigen hormoon dat het inslapen regelt). Eventueel zou zijn epilepsiemedicatie ook aangepast worden, de neurologe had nog wel wat pistes.

Ik leef dus op hoop 🙂

4 gedachtes over “Nachtraaf #2

Geef een reactie

