Thui-huisssss!


Ik beken: ik kijk vrijwel dagelijks naar Thuis, noem het mijn guilty pleasure, maar deze titel doelt op iets anders.


Wij zijn sinds vrijdag ontslagen uit Het Buitenverblijf!!! Woeha!
Na 3 weken werd het zo stilaan tijd zeker?

Ja, we hebben de nieuwe kamers mee mogen inwijden.
Nee, Kleine Kadee mocht daar in feite niet ontbreken.
Maar eerlijk gezegd had ik wel eens gewoon met hem tot daar willen rijden ook (het was trouwens afgelopen weekend opendeurdag daar).

En nee, in feite weten we (en met ons alle dokters die hij daar versleten heeft) eigenlijk nog altijd niet wat hij nu eigenlijk voor had. 😦
Laat het ons houden op reflux door de sondevoeding ’s avonds?
Kadeeke is nog altijd geconstipeerd, ondanks de hoge dosis Forlax en nu ook nog Laxoberon-druppeltjes. Die laatste geven jammer genoeg krampen, dus echt slapen zit er vooralsnog niet in ’s nachts.

Maar Kadeeke is een stuk happy-er (happier? happiër?) en ging vandaag terug naar school.
Ik ging met Flavieke nog eens op controle bij de gynaecoloog (zonder haar zou een beetje zottekes zijn nietwaar?) en alles zit nog steeds op schema.

Go go go!

2 gedachtes over “Thui-huisssss!

Geef een reactie

