Plannen


Een (platte) baby laat zich niet plannen, dat had Kleine Kadee ons al bijgebracht. Bij zo’n kleine pruts bepaalt de baby de orde van de dag (wanneer staan we op, wanneer wordt er (door wie) gegeten, kunnen we even naar buiten enz).
Zo lang baby een buikbaby is, doe je nog min of meer je ding… Dacht ik.

Ik had nog een hoop dingen op mijn to do lijstje voordat Flavie geboren zou worden:
– naar het Red Star Line museum in Antwerpen
– naar de stoffenmarkt in Maastricht
– geboortekaartje en doopsuiker bedenken
– babykleertjes naaien voor Flavie (patronen zijn getekend en geknipt, stof was gekozen naar nog niet gekocht). Ok, ik zou kunnen haken, maar gehaakte babykleertjes zijn toch niet bepaald mijn ding… Elk zijn goesting.
– babyspulletjes van Kleine Kadee sorteren
– noem maar op…

Liggend zullen deze plannen niet doorgaan.
Dus zoek ik andere bezigheden.
Aangezien lezen op je rug ook niet zo makkelijk blijkt te zijn, zal ik u de komende tijd bestoken met blogjes, draait Facebook-chat hier op volle toeren en zal ik nog wel wat afleiding zoeken.
Maar wees gerust: voorlopig kijk ik nog niet naar Days Of Our Lives of naar Sturm der Liebe!

Er is nog hoop voor mijn geestelijke gezondheid *grijns*

8 gedachtes over “Plannen

  1. Loopt mooi en medogeloos niet meer :-)? Dat volgde ik als ik thuis was tijdens een ziekteperiode :-). Vanaf maandag is het trouwens elke dag weer sex and the city en donderdagavond film 2, dat gaat ook al even de tijd doden en anders geef je maar een gil 🙂

    1. Mooi en meedogenloos is ook niet zo mijn ding vrees ik… Maar ik heb al ontdekt dat er overdag behoorlijk wat onzin te bekijken valt op tv 🙂
      Ik word nog een echte!

Geef een reactie

