Echo (echo… echo…)


Vandaag zou er een nieuwe echografie zijn om te zien of de situatie nog altijd stabiel is en op basis daarvan zou dan beslist worden of ik naar huis zou gaan of hier blijven.

Vanmiddag kwam de gynaecoloog van dienst langs met de vraag of ik dan naar huis ging.
Ik moet die mens met een heel rare blik aangekeken hebben, want er was nog geen echo gebeurd…

Hij zei nog iets van “Maar ja, ga maar, er is op 18 mei toch nog een echo gepland?”, maar daar was ik zelf toch net iets minder gerust in…
Vandaag is het 5 mei, 18 mei is voor mij dan nog ver weg.

Ondertussen is duidelijk dat er iets is misgelopen met de planning hier intern want ik bleek niet op de lijst te staan van personen ego vandaag een echo moesten krijgen.

Zucht.

Ik sta nu op de lijst voor morgen, dus vannacht slaap ik nog in het Buitenverblijf.
Morgen zien we wel weer.

Flavie heeft ondertussen de oorlog verklaard aan de monitor 🙂
Vanaf dat ding op mijn buik wordt bevestigd lijkt ze met precisie in te schatten waar de sensors juist geplaatst zijn en deelt vervolgens een welgemikte stamp uit… Raak! 🙂

A girl on a mission, hihi.

Blijkbaar doen wel meer buikbaby’s dat, maar het blijft of verbazen hoe ze die positie zo juist weet te vinden.

Ze doet dat goed, die kleine meid van ons!
Nu nog een week of 8 blijven zitten en ’t is goed 🙂

8 gedachtes over “Echo (echo… echo…)

Geef een reactie

