36 weken


Een goeie 10 weken geleden werd ik opgenomen in het Buitenverblijf.
Niemand durfde toen hopen dat Flavieke zou blijven zitten tot 30 weken.
Maar vandaag ben ik 36 weken zwanger!!!


Ze zit daar precies goed, die dochter van mij. En ze mag nog een beetje blijven zitten ook.
Al kan het nu niet meer echt kwaad als ze geboren wordt.

Vandaag kwam ook het besef dat ik al 10 weken plat lig.
Voor mij is dat voornamelijk vrij saai, voor Grote Kadee daarentegen is dat heel vermoeiend.
Ah ja, want hij moet nu alles wat ik normaal doe, er nog bij nemen.

Hij heeft al (grappend???) gezegd dat hij aan een winterslaap begint om te bekomen van de afgelopen weken zo gauw Miss Flavie geboren wordt. Zelf heb ik daar sterke twijfels bij, want we zullen meer dan weten wat te doen met zo’n vers boeleke in hui in combinatie met Kleine Kadee én de laatste perikelen voor ons nieuwe huis.

Maar dat zijn zorgen voor later.
Overmorgen gaan we weer op controle in het Buitenverblijf.
Met wat geluk zit Flavie nog altijd braaf op haar plaats en lossen ze mij daar terug! 😁

Hoe dan ook: ik hou u op de hoogte!

7 gedachtes over “36 weken

  1. supergoed nieuws Eva!!!!! Goed dat je al 36 weken ver geraakt bent. ‘t Is toch zoveel beter op te groeien bij jou ipv in een couveuseke te moeten liggen aan draadjes, monitors ed. Ze zal nu in ieder geval een zeer goede start hebben! Een superlieve en zorgzame mama en papa en een broer die waarschijnlijk vol verwondering naar dat kleine lieve wezentje zal opkijken. Hopelijk mag je nu terug wat beweging hebben, en indien niet, als het nog platte rust wordt, hou vol!!! het einde is in zicht en het genieten komt eraan! xx

Geef een reactie

