Geparfumeerd


Gisteren nog schreef ik over andere zintuigen betrekken bij de wereldbeleving van Kleine Kadee.
Wel, mijn stukje van vandaag gaat over de geurzin, maar ik ga het mijn Kadeeke toch zoveel mogelijk proberen te besparen…

Wij wonen op een appartement.
Nog heel even. En dan kunnen we eindelijk verhuizen.
Maar da’s een ander verhaal!

Een appartement dus.

Dat betekent dat we niet zo erg veel plaats hebben en nog minder bergplaats.
Onze vuilzak staat bijgevolg in de keuken.
Toen Kadeeke geboren werd kochten we daarom een luieremmer die de luiers apart in plastic draait zodat de geurhinder toch enigszins beperkt blijft.
En ja ik weet dat dat niet goed is voor het milieu, al die plastic, maar leven in een appartement dat naar de luiers stinkt is niet goed voor mij… 😉

Maar Kleine Kadeekes worden groot en hun luiers ook.
Intussen gebruikt hij incontinentieluiers, dus die emmer zit tamelijk rap vol.
Nu Flavieke er is (en die heeft kleine luiertjes, maar het zijn fameuze stinkbommetjes) zit dat ding nog rapper vol.

Toen ik dus onlangs een bericht zette op Smoelenboek ivm die luieremmer kreeg ik al snel een reactie van A.
Zij had nog een exemplaar op haar zolder staan en we mochten die zomaar hebben! 🙂
Als dat niet fijn is!!!

Zonet dat ding een plaatsje gegeven in de badkamer.
We hebben nu dubbele capaciteit, go go go!!! :mrgreen:

4 gedachtes over “Geparfumeerd

Geef een reactie

