Logeren


Al enkele jaren schrijf ik nu over onze belevenissen met Kleine Kadee en onvermijdelijk ook over onze uitstapjes naar Het Buitenverblijf.
Niet dat we daar voor ons plezier heen gaan, maar we maken er het beste van.
Kadeeke zijn fanclub ter plaatse maakt dat dat over het algemeen wel meevalt 😉

Toen Flavieke geboren werd, zijn er meteen 2 pediaters komen kijken die Kadeeke ook kennen en ze hebben haar uitgebreid gekeurd.
Alles zag er goed uit, maar uit voorzorg raadden ze ons toch aan op korte termijn een EEG te laten nemen.
Zo zijn we zeker.

Nu donderdag is het zover.
Flavie en ik gaan logeren in het Buitenverblijf.
Er zal een EEG worden afgenomen gedurende de hele nacht en aangezien we daar dan toch zijn, wordt er ook een slaaponderzoek gedaan.
Kadeeke heeft namelijk een hele tijd ’s nachts en overdag aan een monitor gelegen omdat hij wel eens iets te lang durfde stoppen met ademen, weet u nog?

We gaan ervan uit dat alles ok is, maar dit geeft toch wat meer zekerheid.
Iemand uit mijn omgeving reageerde onlangs van “Goh, dat zou ik echt niet laten doen hoor, dat onderzoek!”
Maar uit ervaring met Kleine Kadee weet ik dat, alleszins voor mij, niet weten véél erger is dan weten…

Duimen maar dat ons gevoel juist is en dat Flavieke helemaal ok is.
K5, here we come!

6 gedachtes over “Logeren

  1. Awel, met ons Little Miss hebben we dat ook laten doen, 2 keer, omdat er op de 1e een ruis te zien was. En ik weet nog van bij mijn broer dat wij dat als ouders véél erger vinden dan de kinderen zelf.
    Dus… Ik begrijp u heel goed!
    Beter zeker spelen!
    Ik ben benieuwd wat de uitslagen gaan zijn en ik hoop op het allerbeste resultaat dat er kan zijn!
    xx

Geef een reactie

