The postman always rings twice…


Hmz… Andere context misschien.
Maar de postbode belde hier wel al twee keer aan.

Laat mij even opnieuw beginnen.


Wie mij hier een beetje volgt weet hoe gek ik ben op post.
Liefst ouderwetse papieren post.

Aangezien we net verhuisd zijn liet ik via de website van bpost onze post al wel doorsturen naar ons nieuw adres en ik heb de indruk dat ze dat daar een beetje opsparen en dan ineens een heel pak doorsturen.
Maar er is dus wel post! (juij!)

Nu hebben wij nog geen brievenbus…
Ik lanceerde een oproep op feestboek en kreeg de tip een emmer (met deksel?) te plaatsen in afwachting van the real thing.
Onze pab-assistente gaat ons daaraan helpen via haar frituur, lang verhaal, maar in afwachting staat er natuurlijk nog niks.
Maar er is beterschap op komst, want (ook via feestboek) kreeg ik een bericht van P, die vroeger bij mij op school en in – jawel – de fanfare zat. Hij en zijn vrouw hebben net hun oprit aangelegd en doen hun oude brievenbus weg. Donderdag is “de overdracht” :mrgreen:

Vanaf dan kan ik de postbode weer gewoon onder ogen komen want hij heeft hier dus al twee keer aangebeld om te zeggen dat we voor een brievenbus moeten zorgen.
Ach ja, die mens moet ook zijn werk doen natuurlijk.

Toen hij gisteren aanbelde had hij trouwens een leuk kaartje bij van onze vroegere Jezus-buurman en zijn lief.
Tongue in cheek, zoals we gewoon zijn, maar het deed me wel plezier.
Merci B!

4 gedachtes over “The postman always rings twice…

Geef een reactie

