Met haken en ogen


Vorig jaar in september werd Kleine Kadee geopereerd aan zijn heupen.
Vandaag moest het metaal waarmee zijn botten weer aan mekaar gemaakt waren eruit.
Dat vertelde ik u eerder deze week.


Vandaag was het dan zover.
Kadeeke ging vlot onder narcose en dat was mijn cue om het operatie kwartier te verlaten.
Lang leve internet en messenger en de goede zielen die tijdens het wachten hun best deden om mij af te leiden 🙂

Tegen 10u belden ze al dat hij op recovery lag en dat ik bij hem mocht.
Maar mijn kleine man sliep nog.
Tegen half 12 kwam er beweging maar al gauw begon hij te huilen.
Pijn.
Hij kreeg een morfineshot en doezelde weer weg.
Een uur later werd hij weer wakker (wakker is veel gezegd, maar allé) en kloeg weer.
Weer pijn? Zo snel?
Nee, deze keer was hij misselijk.
Hij kreeg nog iets tegen de misselijkheid en kreeg al snel meer kleur.
Rond half 2 konden we naar de kamer.

De schroeven en plaatjes kregen we mee als “souvenir” 😁

image

7 gedachtes over “Met haken en ogen

Geef een reactie

