Dochters…


Ik weet dat hij een vakman is.
Ik weet dat hij een krak is.
Ik weet dat hij enorm populair is.
Ik weet dat hij massa’s fans heeft.
Ik weet dat hij eigenlijk heel goed is in wat hij doet.

Ik weet het…

En toch is hij niet mijn ding.


Wie?
Bart Peeters.

Ondanks alle bovenstaande argumenten, “is” hij het niet voor mij.
Ik word extreem zenuwachtig als ik hem bezig zie. En niet van contentement of fan-toestanden of iets in die richting.
Fysiek zenuwachtig.
Van het heen-en-weer springen en rennen, het gespeeld haastig en pseudo-ingehouden-lachend praten, het Hollandse in zijn uitspraak (man, je bent een Vlaming, spreek dan ook je eigen taal…).

En toch…

Hij is er weer in geslaagd een pareltje te maken. 🙂
Over zijn dochters.

Geniet mee:

3 gedachtes over “Dochters…

  1. Oh inderdaad een mooike! Ik had deze nog niet gehoord. Ik kan Bart Peeters best smaken, eigenlijk. Allee, toch als liedjesmaker, als presentator veel minder. Maar die heeft al prachtige nummers gemaakt zeg!

Geef een reactie

