Magic Kadeeke


Magic 7.
Mijn Kleine Kadee wordt vandaag 7 jaar.
Magic Kadeeke.


Want wat toverde jij al veel in mijn leven.
Je leerde me vandaag te leven, de dag te plukken.
Je leerde me relativeren.
Je deed me de (piep)kleine dingen in het leven zien.
Je liet me op een compleet nieuw niveau communiceren en functioneren.

Je liet me mijn (en jouw) grenzen verleggen.
Je deed me op jou vertrouwen.
Je vertrouwde op mij.

Ik werd je ogen, je benen, je armen en je handen.
Je stem.
Je verdediging.

Je zette mijn wereld 7 jaar geleden op zijn kop, maar wat ben ik blij met jou!

Magic 7.
Mijn Kleine Kadee.
Magic Kadeeke.
💜

12 gedachtes over “Magic Kadeeke

Geef een reactie

