Taart!


Op 27 december werd Kleine Kadee 7 jaar.
Dat kon u eerder al lezen.


Verjaardagen moeten gevierd worden, dus nodigden we meter Beer uit (samen met de rest van haar gezin uiteraard 😉 ) voor koffie en taart.
Taart die ik zou bakken.

Nu heeft meter Beer een groot zwak voor chocolade, dus besloot ik voor een decadente chocoladetaart van… Nigella te gaan.
Het kind wordt maar 1 x zeven jaar he!?

Het recept vond ik hier: http://www.brendakookt.nl/2013/02/28/ouderwetse-chocoladetaart/

Een bom(metje)…
Maar wel een lekker!

Het glazuur is te rijk naar mijn goesting, maar de taart zelf vond ik heel lekker.
Over het glazuur kwamen anders ook geen klachten hoor 🙂

4 gedachtes over “Taart!

Geef een reactie

