Afwisseling


Nu Kleine Kadee weer wat tanden kwijt is (jaja, dit weekend sneuvelde er weer eentje!), dienen de eerste tandjes bij Flavie zich aan.
Ze heeft nog geen bijtertjes, zo snel gaat dat niet, maar de aanzet is gegeven 🙂

Ze heeft al een tijdje knalrode wangen, begint te kwijlen, “bijt” op alles wat ze richting mond gemanoeuvreerd krijgt (en neem van mij aan dat ze inventief is in dat manoeuvreren) en – doorslaggevend argument – de luiertest is positief!

De wàt?

Ik stel me voor dat het merendeel van de lezers met kleine kinderen nu een glimlach van herkenning op zijn gezicht krijgt en dat de lezers zonder kinderen eerder een frons van verwarring.
Laat mij wat verduidelijken: de inhoud van luiers (jaja, die met de grote boodschap bedoel ik) van kindjes die tanden maken, die ruiken… anders.
Zuurder.
Scherper.
Die billetjes worden al eens wat roder.

Bon, check, check, check en check dus.
Kwestie van tijd voordat die eerste tand er door zit.
Kadeeke deed er 6 maanden (zes ja,van zijn 4 tot zijn 10 maanden) over om die eerste tand écht te doen doorbreken.
Benieuwd of zijn zus rapper is!

Een gedachte over “Afwisseling

Geef een reactie

