Mamzel


Het idee spookte al een hele tijd door mijn hoofd.
Een fijne avond met wat vriendinnen, leuke spullen, …
Maar een format. Dat vond ik iets moeilijker…
Tupperware? Upperdare? 🙂
Nee, niks voor mij.

En toen… zag ik het licht!

Ik zou gewoon een Mamzel-avond organiseren!
Ik plande hem eind vorig jaar, maar zo met de feestdagen voor de deur was er niet direct een datum vrij die voor mij ook paste. Dus werd ergens in december gepland dat op 7 februari bij mij thuis een Mamzellig feestje zou doorgaan.

Mamzel is in feite een webshop, met heel plezante dingen.
De Mamzel van dienst in mijn regio bleken in feite twee Mamzellen te zijn. Twee plezante madammen die met veel schwung hun waren aan de man vrouw brachten!
Hebbedingetjes, tassen, keukengadgets, …

Ik heb een heel fijne avond gehad, de reacties waren ook heel positief.
Nu is het wachten tot al dat moois arriveert.

3 gedachtes over “Mamzel

Geef een reactie

