He’s back!


Vanmorgen voelde ik het al een beetje kriebelen.
Tegen de middag werd het erger.
En zo rond 4u was het gewoon “tijd”.

Tijd om Kleine Kadee op te halen 🙂


Die was namelijk met een heleboel vriendjes en vriendinnetjes op kamp geweest naar Maasmechelen.
Hij zag er moe uit, die grote schat.
Zijn begeleiders ook.
Zou er een verband zijn (gniffel gniffel)?

Kleine Kadee heeft gefietst, gewandeld, gezwommen, gesnoezeld, gezongen, een-hoop-andere-dingen-waar-ik-(nog)-geen-weet-van-heb, … en ze wisten mij te vertellen dat hij ’s nachts flink heeft geslapen.
Een weekend om te bekomen nu, en maandag terug naar school.

Het is een week geweest met een heel ander ritme, voor ons én voor hem.
En het heeft ons allemaal eens deugd gedaan.
Maar ik was toch blij dat ik hem weer thuis had 💜

Alleen ons Flavie, die moet terug wat wennen.
Aandacht delen en op haar beurt wachten enzo, weet u wel 😉

2 gedachtes over “He’s back!

Geef een reactie

