Grote Kadee, de superheld


Vorige week vierden we vaderdag.
We doen dat hier ten huize Kadee niet al te uitgebreid, moederdag en vaderdag.
Ik zette een toepasselijk gedicht op mijn blog voor hem.

Vandaag kwam ik iets anders tegen.

Dit:

Het geeft een mooie “samenvatting” van de laatste 7 jaren hier… Door de ogen van een papa.
Want hoewel Grote Kadee en ik een andere manier van verwerken, van omgaan-met hebben, toch beleven wij hetzelfde. Moeten we regelmatig samen door dezelfde zure appel.
Ik zat te janken van ontroering en ook wel een beetje de herinnering aan de pijn bij het bekijken van het filmpje. Hij vond het “herkenbaar cool”! 🙂

Ik ben er zeker van dat ook hij zich het vaderschap anders voorstelde, goed 7 jaar geleden.
Ik weet ondertussen ook dat hij een mijn superheld is.
Samen staan we er en gaan we door.
Mét Kleine Kadee en Flavie ❤

5 gedachtes over “Grote Kadee, de superheld

Geef een reactie

