Dat…


… het al lang geleden is dat ik nog eens schreef.

… het hier vrij rustig is. Vandaar minder aanleiding om te schrijven?

… Flavieke intussen zelfzeker en helemaal alleen rondstapt alsof ze nooit iets anders gedaan heeft.

… Kleine Kadee terug aan de omeprazole zit, maagtoestanden. Maar kijk, mét resultaat, want hij lacht weer veel meer! 💜

… Flavie een stopwoord stopzinnetje heeft. Over zo ongeveer álles zegt ze ‘Mooi he???’ #kindheeftgevoelvooresthetiek

… Grote Kadee vandaag enkele uren helemaal alleen voor de 2 kleine spoken hier moest zorgen omdat ondergetekende ging verkopen op een tweedehandsverkoop.

… we van een succes kunnen spreken over bovenstaande: een goede verkoop en beide kinderen (en de papa) zagen er nog vrij goed uit toen ik thuis kwam 😉

… ik vorige week nog eens achter mijn naaimasjien kroop en … Nee, daar ga ik nog niet meer over verklappen. Da’s voor volgende week!

5 gedachtes over “Dat…

Geef een reactie

