Ida


Ik had het haar al zo lang geleden beloofd… een tas, helemaal voor haar.
Eentje die echt bij haar past.
Maar toen kwan ‘het leven’ er tussen en kwam het er niet meer van…

Nochtans lag de stof intussen al meer dan twee jaar klaar (I know, schaam op mij!).
Vorige week besliste ik een ander model te maken dan wat ik twee jaar geleden bedacht en ging ik er voor!
Het werd een Ida II uit het boek Mijn Tas.
Prima patroon, heerlijk duidelijke werkbeschrijving.
Toch heb ik het patroon wat aangepast en ‘doen’ uitkomen.
Ah ja, want ik had een blokrits gekozen ipv een gewone.
En ik moest zonodig creatief doen met dampkapfilters ipv dikke vlieseline voor de versteviging (don’t ask…).

Maar het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf!
Lieve M, ik hoop dat je er veel plezier van hebt.
En als u, lieve lezer, iemand met dit uniek stuk ziet lopen, weet dan dat de vrouw die ze in haar pollen houdt een al even uniek stuk is.
Een straffe madam, zoals dat heet.
Eentje met ballen aan haar lijf 🙂

image

Ida II, met voorvak en – hoera – doorlopende print!!!

image
Ruimte voor een krant of een vestje

Ruimte voor een krant of een vestje…

image

Uiteraard met een écht Kadee-label!

10 gedachtes over “Ida

Geef een reactie

