Podcast


Ik kende het woord al jaren.
Ik wist vaag waarover het ging.
Maar daar stopte mijn kennis over podcasts dan ook.

Eerlijk gezegd snapte ik het doel ervan ook niet helemaal.
Het gebeurde wel eens dat ik een stuk radio herbeluisterde op de website van de desbetreffende radiozender.
Maar nu Radio1 elke week een podcast maakt over ‘Iemand’ en daarover teasers loslaat op zijn luisteraars was mijn nieuwsgierigheid geprikkeld.

Ik heb intussen een app gedownload en ik ben aan een ware ontdekkingsreis begonnen.
Ik luisterde net naar het verhaal van Rosie (de 2de aflevering van ‘Iemand’).
Zo schoon…

Onlangs schreef de Prinses over haar favoriete podcasts.
Nog iemand? Nog tips?
Ik wil nog!!! 😊

10 gedachtes over “Podcast

Geef een reactie

