Hiep hiep hoera!


Het was me eerlijk gezegd helemaal ontgaan…
Maar zonet kreeg ik een melding op de beheerpagina van deze blog.

Evavertelt bestaat vandaag al 7 jaar!!!
Ik heb wat zitten bladeren en herlezen.
Gek is dat.
Ik heb het zelf uiteraard allemaal meegemaakt, maar het zo terug lezen haalt herinneringen weer boven, laat me ineens terugdenken aan dingen die ik (bijna) vergeten was en laat me heel fijne en erg pijnlijke momenten weer even herbeleven.

7 jaar!

Wat begon als een soort therapeutisch schrijven is nu geëvolueerd naar… ja naar wat eigenlijk?
Het is dat nog steeds natuurlijk, maar het is ook een vastleggen van kleine momenten (en ook grotere ja, da’s waar) geworden, ervaringen delen, bedenkingen, …
Wat ben ik blij dat ik blog!
Want dankzij de uitlaatklep die het schrijven me bood/bied sta ik nu weer steviger op mijn benen, leerde ik heel fijne mensen kennen, voelde ik me enorm ondersteund.
Een dikke dank je wel voor jullie dus, lieve lezers!
Fijn dat jullie er zijn, lezen, reageren.

Eva gaat vanavond slapen met een glimlach op haar snoet!

11 gedachtes over “Hiep hiep hoera!

Geef een reactie

