Overpeinzing


Kleine Kadee en ik hebben een heel mooie week achter de rug.
Villa Rozerood, daar zit iets in het water volgens mij 😊
Rust.
Respect.
Pret.
Emoties.
Afleiding.
Intens.
Allemaal tegelijk en nog zo veel meer…


Gisteren zat het erop en kwam Grote Kadee ons ophalen.
Ik heb weer heel fijne mensen leren kennen.
Intense gesprekken gehad.
Nog maar eens leren relativeren…
En heel – héél – erg van Kadeeke genoten.

Toch was thuiskomen ook weer fijn.
Weer bij mijn Grote Kadee, in mijn vertrouwde nest.
Vandaag brachten opa en oma Kadette ons Flavieke ook thuis.
Die was duidelijk ook heel blij om weer thuis te zijn 💙 (oef, hihi)
Ze leek gegroeid.
Kende (nog) meer woorden en liedjes.
Kon ineens rennen.
En bijna springen 😊

Het heeft ons alle vier goed gedaan denk ik.
Bring A Smile heeft dat goed geregeld.
Wie weet doen we dat nog wel eens over 😉

3 gedachtes over “Overpeinzing

Geef een reactie

