Voorbereidingen


Volgende week gaat Kleine Kadee weer naar het Buitenverblijf.
Ik ga met hem mee.
Flavieke logeert bij opa en oma en Grote Kadee gaat werken…

Kadeeke wordt zoals ik eerder al vertelde geopereerd.
Hij krijgt een baclofenpomp.
We zullen samen een tweetal weken in de cocon van het Buitenverblijf zitten, en daar hoort de nodige voorbereiding bij.

Om te beginnen strijken (allé ja, eerst wassen).
Vandaag begon ik aan mijn strijkmarathon! Alles labelen, strijken, opplooien.
Morgen nog wat spullen ophalen bij de apotheek.
Zorgen voor afleiding voor mezelf. Mijn tablet en telefoon gaan mee, wie weet krijg ik veel blog-goesting, maar ik zou nog wat boeken willen meenemen.
Niet te zwaar, niet te somber.
Wat easy-reading.
Iemand inspiratie? Laat maar weten in de reacties, waarvoor dank!

Terwijl ik bezig was aan mijn megastrijk is Flavie in slaap gevallen in de zetel.
Geheel tegen de regels ten huize Kadee (slapen doen we nl in een bed)…
Ze doet al meer dan een maand geen dutjes meer, mijn grote kleine meid.
En nu ineens, poef!
Ik heb toch maar een dekentje over haar gelegd.
En zo heb ik ineens even tijd om een blogje uit mijn losse pols te schudden.
Elk nadeel heb z’n voordeel! 😉

10 gedachtes over “Voorbereidingen

  1. Maria Duenas : Het geluid van de nacht, De wereld vergeten, en Het geluk van een wijngaard
    En hopelijk gaat alles vlot en als gewenst in het buitenverblijf

Plaats een reactie