The day before…


Vandaag checkten Kleine Kadee en ik in in het Buitenverblijf.
Morgen is de grote dag…

We moesten tussen 10 en 12 u hier zijn. Grote Kadee en ik staken alles in de auto (onwaarschijnlijk wat je allemaal meeneemt voor een verblijf van 2 weken!), zetten Kleine Kadee in de auto, zijn rolstoel in de koffer en glipten nog even naar binnen om afscheid te nemen van opa en oma en van Flavie.
Flavieke vroeg heel ernstig ‘Waar gaat Kadeeke naartoe?’…

Wij naar het Buitenverblijf… waar het meer dan vol lag op de Kids2.
Kinderen die nog niet naar huis mochten, waardoor er voorlopig geen kamer vrij was.
Grote Kadee ging werken, ik bleef met Kadeeke in het Buitenverblijf.
We konden onze bagage in een lokaal van de verpleging achter slot en grendel laten en ik ging met hem naar de cafetaria.
Daar had ik afgesproken met moeder en dochter Giraffenvlekjes.
Het was een fijn weerzien en de tijd ging wat rapper 😊
Ze hadden mijn vorige blogpost ook gelezen en hadden boeken mee voor me! Vers leesvoer! Woehoe!

Maar zij moesten weer verder en Kadeeke werd moe, dus gingen we weer op pad. De sociaal verpleegster ging even informeren en tegen half 4 (!) konden we naar de kamer.
Tja, januari is putje winter en dan zijn er duidelijk meer zieken.
Maar hey, Kadeeke had een kamer en dus een bed, dussss kon hij rusten!
Gek genoeg leek hij de afdeling deze morgen te herkennen.
Hij had een glimlach van oor tot oor 😊 (zijn fanclub was ook op post, dat zal er ook wel mee te maken gehad hebben hihi)

Gisteren kregen we nog bezoek van Lesley van Bring a Smile.

Kadeeke en ik mochten vorig jaar in juni dankzij Bring a Smile naar Villa Rozerood.

Het werd een heerlijke week!

En nu bracht ze nog wat snoezelspeelgoed.
Perfecte timing!
Hij werd verwend met prachtige dingen! Een dikke dank je wel aan Bring a Smile!!!
Ik stak een van de cadeautjes in Kleine Kadee zijn valies.

relaxdier-schildpad-21409

Een snoezelschildpad.
Prachtig hoe rustig hij wordt van de zeegeluiden, de lichtjes, …

Hij ligt naast me te slapen.
Ik hoop dat hij een goeie nacht heeft.
Morgen is morgen.
Kadeeke en ik blijven vanavond even in onze veilige cocon!

Duimen jullie morgenvoormiddag?

5 gedachtes over “The day before…

Geef een reactie

