Nóg!


Terwijl ik in het Buitenverblijf ben met Kleine Kadee, is Flavieke bij opa en oma.
Uiteraard mis ik haar, maar die cocon met mij en Kadeeke hier is ook wel iets speciaals… Wij met z’n tweetjes tegen de rest van de wereld, zo iets.

Natuurlijk wordt er elke dag gebeld, via Skype of via Facebook.
En Flavie weet heel goed wat er gebeurt.
Zo vertelt ze blijkbaar heel vaak over mama en Kadeeke* die in het ziekenhuis zijn. En over Kleine Kadee die pijn heeft.

Vandaag belden we en ze leek heel blij me te zien. ❤
Maar toen ineens vroeg ze 'Waar is Kadeeke*?'
Ik draaide mijn telefoon zodat ze hem kon zien en toen was het goed. 😊
Toen ik even later de gsm weer naar mij draaide om verder met haar te praten was ze niet akkoord.
'Nog naar Kadeeke kijken!'

Mama heeft afgedaan 😉
En hoewel ze er meer van lijkt te beseffen en te snappen dan ik verwachtte, ben ik wel heel erg blij dat ze haar grote broer zo graag ziet.
Ook al moet ik dan plaats ruimen… 😊

*Uiteraard noemt ze haar broer niet 'Kleine Kadee maar gebruikt ze zijn echte naam 😁

3 gedachtes over “Nóg!

Geef een reactie

