Wolkjes


De afgelopen dagen is me weer maar eens duidelijk geworden hoezeer ik mijn beide pollen mag kussen.
Want iedere dag zijn er telefoontjes, berichtjes, whatsappjes, bezoek, dikke knuffels, fijne reacties op de blog en op facebook en nog zoveel andere manieren waarop mensen me laten weten dat ze aan Kleine Kadee (en aan ons) denken.

Familie, oude vrienden, nieiwe vrienden, kennissen.

Het maakt mijn hart warm en zorgt dat ik op wolkjes loop.

Kleine Kadee doet het intussen wisselend.
Van zeer gelukkig in zijn rolstoel of in zijn bed (lees: smile tot achter zijn oren, zingen, zwaaien met zijn armen en giechelen) tot zwaar ongelukkig, inclusief pruillip en dikke tranen.
Hij lijkt dan duidelijk pijn te hebben, maar die kunnen we voorlopig niet plaatsen… Het blijft dus nog een beetje zoeken.

Maar ook hij geniet van de warmte en aandacht die hij krijgt.

4 gedachtes over “Wolkjes

Geef een reactie

