Zal ik eens iets vertellen?


Veel volk in ons kamertje in het Buitenverblijf, deze week!
Gastro-enterologen, neurologen, assistenten, studenten geneeskunde, psycholoog, kinderpsychiater, verpleegkundigen, diensthoofd, bezoek, …

Student orthopedagogie L kwam ook enkele namiddagen langs. Hij maakt een werk rond Kleine Kadee, en dat leidde tot enkele diepe, fijne gesprekken.

Deze week nét iets minder tijd om mijn blog vol te schrijven dus 😉

Maar laat ons eerlijk zijn… bovenstaande vindt u misschien wel fijn om te lezen, maar wat u écht interesseert is: hoe gaat het met Kleine Kadee?
Wel, de sonde zit nog altijd mooi op zijn plaats! Dat betekent dat er nog steeds voeding naar binnen gaat en dat hij ze niet uitbraakt.
Meer nog, de inloopsnelheid is de afgelopen dagen opgedreven naar 70 ml/u (24/24). We zijn op een punt waar hij voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt om te kunnen aansterken!
Dat zal volgens de dokters nog even op zich laten wachten, maar ze verwachten dat hij vanaf volgende week stilaan zal beginnen bijkomen en aansterken.
Dat is een ontzettende opluchting, want we zijn de afgelopen weken echt wel bang geweest…

En er is (eindelijk) nog goed nieuws!
Als hij zo blijft evolueren, mag hij in de loop van volgende week normaal gezien naar huis.
Met sondevoeding, maar dat maakt me niks uit.
Mijn zoon kan gevoed worden en aansterken en hij is er nog.
Da’s alles wat nu telt.

Ik vermoed dat u me dan even wat minder gaat horen.
Ik heb wat tijd in te halen met Grote Kadee en Flavie 😁

Maar zover zijn we nog niet.
Eerst verder bijkomen.
Stap voor stap.

7 gedachtes over “Zal ik eens iets vertellen?

Geef een reactie

