Vlinder


Sinds gisteren fladderen er weer veel vlinders over mijn scherm op facebook.
Vlinders ter ere van N, een meisje dat we jaren geleden leerden kennen in Home Fabiola en dat samen met haar gezin deel uit maakte van de Villa Rozerood familie…

Afgelopen weekend overleed N.
Weer een sterretje erbij aan de hemel.
Weer eentje te veel…
Er kwam een oproep aan de mensen op Facebook die N en haar gezin kennen, om je profielfoto te wijzigen in een vlinder.

Er fladderen veel vlinders sinds gisteren.

Het is mooi hoeveel mensen aan haar en haar mama en papa en broers denken.
’t Was een straffe madam, met veel humor, creativiteit en kracht.
Ze maakte grote indruk op me…

Het ga je goed, N, waar je ook bent.
Doe je die andere vlinders en sterretjes de groeten daarboven?

2 gedachtes over “Vlinder

  1. Ik las het. Ik dacht dat breng je mooi. En ik dacht ook : soms denk ik dat ik (en mogelijks ook wij allen) wat meer moeten fladderen alks een vlinder. Het leven is te mooi.

Geef een reactie

