Dweil


Ik voel me vandaag een beetje als een natte dweil.
Het weer zal er niet al te veel goed aan doen en Grote Kadee loopt al een tijdje met een vettige hoest rond.

*Note to Grote Kadee: in het vervolg mag je die hoest gewoon bijhouden, ik krijg liever andere cadeautjes 😉 *


Ik was dus heel blij dat oma en opa Kadette vandaag hier waren om wat mee te helpen, want ons Flavie is overdag lekker actief en de combinatie met het natte dweil gevoel is nog niet helemaal op punt.

Namiddag stelde oma voor haar in bad te doen zoals we dat bij Kleine Kadee deden toen hij nog wat kleiner was: in de wasmand zonder gaten (jaja, wij hebben zo’n exemplaar!).
Na haar avontuur in den emmer van vorige week heb ik haar enkel gedoucht, dus ja, waarom niet.

In eerste instantie was ze wat afwachtend. Het kind is dat niet gewoon, zoveel water 🙂
Maar al gauw begon het gespetter en gespat!
Oma hield haar vast en vroeg mij Flavieke te wassen, met als gevolg dat we al snel alle drie nat waren 🙂
Grote pret bij Dochterlief!
Er ligt een grote toile cirée op onze tafel en dat was maar goed ook.
Maar ook de vloer mocht eraan geloven.

Mijne living is gedweild.
Met dank aan de dochter.

image

5 gedachtes over “Dweil

Plaats een reactie