Moederdag


Vandaag is het moederdag.
En Kleine Kadee heeft mij dit weekend verwend!


Vrijdagavond kwam mijn kleine schat na 2 lange weken thuis uit kortverblijf.

Versta mij niet verkeerd: ik ben ontzettend blij en dankbaar dat Kadeeke daar de afgelopen 2 weken terecht kon, maar 2 weken zijn ook ontzettend lang om zo’n ventje te missen…

Vrijdagavond dus…

Opa en oma waren hier en haalden Kleine Kadee naar binnen toen de bus hem afzette (ah ja, ik had platte rust).
Toen Kadeeke mijn stem hoorde begon hij luidop te lachen, te glunderen.
Zo’n moment is goud waard!
Want eerlijk: ik was niet zeker of hij voldoende tijdsbesef had om te beseffen dat hij zijn mama al 2 weken niet gezien had…
Bon, Kleine Kadee was dus duidelijk heel blij, en ik zat te snotteren als een emo-kip.
We zullen het maar op de zwangerschapshormonen steken 😉

Maar Kleine Kadee had ook een cadeautje bij voor mij voor vandaag.
Een doosje waarop hij zelf met wasco’s gekleurd had en daarin (zelfgebakken?) koekjes.
Een mooi briefje erbij en Eva smolt een tweede keer 🙂

Ik lig zoals gezegd nog altijd plat en typ mijn blogjes ijverig op smartphone, foto’s kan ik u dus niet gunnen.
Maar ik ben er zeker van dat de charmes van mijn kleine man ferm doorschemeren in dit stukje.

8 gedachtes over “Moederdag

  1. Super, ik kan je gevoelens tot hier voelen. Wat een ongelooflijke warmte en liefde voor Kadeeke en hou je vast, volgend jaar krijg je er vast ook een hartverwarmend geschenkje van Flavieke bij. Genieten ervan zou ik zeggen! Veel sterkte nog bij het “platliggen” maar het einde nadert hé, hou vol xx

Plaats een reactie