Over vuile boekskes


Die lezers die een verdorven geest hebben en hier ik-weet-niet-wat verwachten zal ik moeten teleurstellen: het gaat niet over díe boekskes (ha, nu had ik u goed bij uw euh… pietje he!?)!

Waar gaat het dan wél over?
Awel…

Sinds onze verhuis hebben wij een nieuw blikje thuisverpleegsters opengetrokken 🙂
Onze vorige woonplaats lag wat te ver om de vorige ploeg te kunnen behouden.
De nieuwe ploeg bestaat uit 2 verpleegsters, de 2 S’en.
Gisteren al schreef ik over de ene S die een schommeltje voor Flavie kwam binnensteken (zeer tot die laatste haar tevredenheid, nog steeds…).
De andere S heeft een dochter van dezelfde leeftijd als Kleine Kadee en die dochter heeft – hoewel ze Kadeeke nog nooit gezien heeft – een zekere liefde voor mijn kleine man aan de dag gelegd.

Zo’n kindje dat even oud is als zij zelf en waar élke dag een verpleegster moet komen?
Dat is toch een beetje raar…
Dus vraagt ze honderduit aan mama en maakt ze tekeningen, die ze versiert met stickers want Kadeeke kan niet goed zien (kinderlijke logica, I love it!).

Maar nu had ze een nieuw plan opgevat.
Ze vroeg aan haar mama of ze Kadeeke dan eens mocht voorlezen uit een vies boekske.
Ik neem aan dat dat het nodige wenkbrauwgefrons bij de mama teweegbracht mwoehahaha.
Toen mama doorvroeg bleek het over het boekje “Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft” te gaan.

Laat maar komen! 😀

9 gedachtes over “Over vuile boekskes

Plaats een reactie